Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Megen, Nederland van Terra Aarsman - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Megen, Nederland van Terra Aarsman - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Terra

Blijf op de hoogte en volg Terra

24 Maart 2014 | Nederland, Megen

Hallo allemaal!

Hier is ie dan, mijn reisblog voor mijn verre lange maar vooral ook leuke reis naar de Filipijnen! Het echte aftellen is nu begonnen! Nog 9 nachtjes slapen! Op 2 april 11:15 vertrek ik vanaf Schiphol, via Singapore naar Davao.
Daar zal ik eerst een stage gaan doen voor 3 maanden in het Isaac T. Robillo Memorial Hospital. Na deze stageperiode ga ik met Peter en Maartje rondreizen in de Filipijnen en zal ik 31 juli weer terug zijn in Nederland.

In de afgelopen weken ben ik al druk bezig geweest met de voorbereidingen. Inmiddels heb ik zo'n beetje alles, en is het niet zo dat als ik iets op mijn to-do lijstje af streep er weer 3 nieuwe regelzaken bijkomen.
Afgelopen week is ook het 'afscheid nemen' van vrienden en familie al begonnen. Toen besefte ik me opeens hoe snel het vertrek dichterbij komt.

Ik wil iedereen die gedoneerd heeft hartelijk bedanken! Door jullie mede mogelijk gemaakt neem ik 253 euro (!) mee om daar te besteden aan een mooi doel. (Als je nog wilt doneren kan dat op rekeningnummer 8653354 t.n.v. T.Aarsman).

Nog even een praktische mededeling: vanaf 1 april (geen grapje) t/m 31 juli ben ik niet bereikbaar op mijn eigen mobiele nummer. Ik ga een Filipijns sim-kaartje kopen.

Al met al, ik heb er zin in!

  • 24 Maart 2014 - 17:59

    Sharon Sommers:

    Hee Terra,

    Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Geniet ervan maar dat zal vast goed komen.

    Dan volg ik het vanaf hier ;)

    Liefs,
    Sharon

  • 24 Maart 2014 - 20:39

    Ab En Jannie:

    Hoi terra,veel succes met de voorbereiding.
    Was fijn dat je gister hier was ..

  • 01 April 2014 - 09:46

    Anneke:

    Hey Terra,

    Het is geen grap nog 1 dagje en dan ga je de lucht in!

    HEEEEEEL veel plezier in de schitterende Filipijnen!
    We gaan je natuurlijk volgen en lezen dat je een hele leuke en leerzame tijd hebt.
    Ben benieuwd of er ook vissenfoto's voorbij gaan komen en of we je herkennen in ''Boerka badpak".

    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Terra

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 7428

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 31 Juli 2014

Filippijnen

Landen bezocht: